תקנון ירושלמי

1. מועדון "ירושלמי"

עיריית ירושלים מפעילה את מועדון "ירושלמי" לתושבי העיר ירושלים הרשומים במרשם האוכלוסין, במטרה להעניק הטבות ייחודיות ומגוונות לתושבי העיר.
תושבים שיצטרפו למועדון "ירושלמי" ייהנו ממגוון רחב של הטבות ייחודיות בתחומים רבים, אירועי תרבות, ספורט ועוד.
עיריית ירושלים מעניקה חברות במועדון ירושלמי ללא עלות  ובתוקף  לשנה .

ניתן להצטרף למועדון ירושלמי על ידי מילוי טופס הרשמה.

מוקד טלפוני: שעות מענה טלפוני בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 15:00-9:00
יום ג', בין השעות 18:00-15:00
ניתן להשאיר הודעה מעבר לשעות המענה בתיבה הקולית וצוות ירושלמי יחזור אליכם בהקדם.
מוקד פרונטאלי: מוקד מועדון ''ירושלמי'' פועל בכיכר ספרא 1, בעמדת המודיעין בקומת הכניסה.
שעות קבלת קהל במוקד בימים: א', ב', ד', ה', בין השעות 15:00-9:00
יום ג', בין השעות 18:00-15:00יום ג', בין השעות 18:00-15:00

2. תנאים לחברות במועדון "ירושלמי"

תושבי העיר ירושלים הרשומים במרשם האוכלוסין בלבד.
אזרח שלא מופיע במרשם האוכלוסין לא יוכל להצטרף למועדון "ירושלמי"
החברות במועדון ירושלמי החל מגיל 14 שנים ומעלה.

3. הטבת חנייה

לקבלת ההטבה, יש לציין במהלך הרישום לחברות במועדון ירושלמי את מספר הרכב ההטבה ניתנת לחבר מועדון ירושלמי בלבד ואשר ביקש ליהנות מההטבה ועדכן את מספר רכבו.
ההטבה ניתנת בהתאם לתוקף החברות במועדון ירושלמי של התושב.
בעל כרטיס תושב יוכל ליהנות מהטבת חניה למספר רכב אחד בלבד גם אם לא בבעלותו.

שימוש בפנגו וסלופארק - חניה סלולארית - עיריית ירושלים תעדכן את חברות שירותי החניה בדבר ההטבה המגיעה למנוי בתוך 2 ימי עסקים ממועד ההנפקה.

ההנחה תינתן במעמד החיוב ומתאריך קליטת הנתונים בחברות פנגו וסלופארק
באחריותו הבלעדית של התושב לוודא קבלת ההנחה על ידי ספק החנייה הסלולארית.

4. מימוש ההטבות

מימוש הטבה בעלת קוד קופון מחייבת הורדת ומסירת קוד לנותן ההטבה.
מימוש הטבות ללא קוד קופון מותנה בהצגת כרטיס דיגיטלי או כרטיס פיזי. במכירה טלפונית יש להפנות לטופס הדיגיטלי.
ההטבות מתעדכנות מעת לעת באתר ירושלמי ובאפליקציית ירושלמי ועל חבר המועדון להתעדכן ההטבות הינן מוגבלות על בסיס כל הקודם זוכה.


ליצירת קשר חייגו: 1-700-53-00-02
דוא''ל: yerushalmi@jerusalem.muni.il

 

מוקד ''ירושלמי'' עושה מאמצים להעניק לך את השירות הטוב ביותר.
יש לך בקשות מיוחדות? רעיונות להטבות נוספות? הצעות לייעול? פניות ציבור?
דעתך חשובה לנו.