דלג לתוכן העמוד

הרשות לאיכות השירות

tip.png

הסדרי נגישות, פניות בנושא התאמת נגישות ומידע כללי

תפקידה של הרשות להיות גוף יוזם, ביצירת אקלים ארגוני שתכליתו שיפור משמעותי בתפיסת שביעות רצון כלל התושבים, בקביעת סטנדרטים היקפיים לעידוד מתן שירות מקצועי על-פי תקני מדדי ביצוע, ובמחויבת לשירות נגיש, מותאם, קל, פשוט ורגיש לכל לקוח. הרשות מובילה את הנחיית מנהלי המחלקות וחיזוק מעורבותם בתהליכי ניהול חוויית לקוח ליצירת אקלים פנים ארגוני מיטבי, הבניית שפה ארגונית משותפת, והטמעתה ביחידות השונות בעירייה. הרשות פועלת לפיתוח הכשרות ייעודיות בתחום השירות ללקוח, קידום ערכי השירותים העירוניים לרווחת התושבים, כולל כרטיס תושב ירושלמי 

טלפון
כתובת

כיכר ספרא 13

שם איש קשר
סימה סיני
תפקיד
ממונה על איכות השירות
קישורים