דלג לתוכן העמוד

הרשות לאיכות השירות

tip.png

הסדרי נגישות, פניות בנושא התאמת נגישות ומידע כללי

תפקידה של הרשות להיות גוף יוזם, ביצירת אקלים ארגוני שתכליתו שיפור משמעותי בתפיסת ובשביעות רצון כלל התושבים בקביעת סטנדרטים היקפיים לעידוד מתן שירות מקצועי עפ''י תקני מדדי ביצוע, ומחויבת לשירות נגיש, מותאם, קל, פשוט ורגיש לכל לקוח באמצעות מחלקת פניות ציבור וקשרי לקוחות העוסקת במתן מענה לפניות הציבור במגוון נושאים הנוגעים לפעילות העירייה.

טלפון
כתובת

כיכר ספרא 13

שם איש קשר
סימה סיני
תפקיד
ממונה על איכות השירות
קישורים