דלג לתוכן העמוד

הנחיות השירות הווטרינרי בנושא קורונה

השירות הווטרינרי פועל במתכונת חירום. לא תתאפשר קבלת קהל למעט במקרים המפורטים להלן:

1. חיסוני כלבת – יתבצעו בשעות הפעילות הקבועות

  • השירות יינתן מחוץ למשרדי השירות
  • יש להגיע עם רישיון משולם מראש דרך אתר התשלומים העירוני. לא יתקבל תשלום במקום!
  • במידה תושב לא קיבל את ספח התשלום, נא ליצור קשר בטלפון 1-700-701-777 לצורך הפקת ספח באופן דיגיטלי אשר ישלח בדואר אלקטרוני. את הטופס יש להדפיס, לשלם בשירות התשלומים באתר העירוני ולהגיע לחיסון בשעות הפעילות הרגילות.

2. ביקורים בכלביה

  • לא יתאפשרו ביקורים של כלבים בהסגר כלבת.
  • גישת קהל לכלביה לא תתאפשר

3. הסגרי כלבת

  • השירות התומך בכלביה – טיפולים רפואיים של כלבים בהסגר/ ניקיון/ האכלה וכו' מתבצע כרגיל.
  • הסגרת כלבים שנשכו לתצפית כלבת ימשך כרגיל.
  • שחרור כלבים שסיימו תצפית כלבת יתאפשר בשעות הפעילות. יש להגיע למתקן ולהישמע להנחיות העובדים.
  • לא יתאפשרו ביקורים במהלך תקופת תצפית הכלבת.

4. כלבים שנמצאו משוטטים

  • שחרור כלבים משוטטים בבעלות – עובד המחלקה יצור קשר עם בעל הכלב וינחה כיצד לפעול
  • בעלי חיים פצועים/ משוטטים – יש לפתוח תלונה במוקד 106 24/7.
  • ביקורות בעסקי מזון – יבוצעו על ידי עובדי המחלקה על פי ניהול סיכונים.
  • מענה תלונות ציבור בשעות הפעילות הקבועות בטלפון 1-700-701-777 או בדוא"ל veterivary@jerusalem.muni.il

להודעה  מספר 2 לרופאים הווטרינרים ברשויות המקומיות – קורונה לחצו כאן