דלג לתוכן העמוד

עיריית ירושלים בין המובילות בערי ישראל בשירות דיגיטל - ע"פ מדד דיגלוקלי של חברת דלוויט

ירושלים שומרת שנה שנייה ברצף על ציון גבוה בזכות מגוון השירותים הדיגיטליים

 

עיריית ירושלים היא שנייה בארץ במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte הבוחן מתן שירותים דיגיטליים מקוונים לתושבים, בהשוואה ל- 250 רשויות נבחרות בארץ.

הציון הגבוה הוענק לירושלים בין היתר בזכות מתן שירותים מקוונים בנושאי: טיפול בארנונה, תשלום דו״ח חניה, הגשת בקשה לתו חניה, ערעור על דו״ח חניה, יצירת קשר דרך האתר, גישה ל״תיק תושב״, רישום לגני ילדים, רישום לבתי ספר, זימון תור לקבלת שירות פרונטלי ושירותים מקוונים לבעלי העסקים בעיר כגון מידע לפתיחת עסק, בדיקת סטאטוס רישוי עסק והגשת בקשה לרישיון עסק. וכן הודות לציונים גבוהים באפשרות חיפוש באתר, התאמת האתר למובייל וקיומם של אתר אינטרנט, דף פייסבוק עירוני ואפליקציה עירונית.

אנו מציינים בסיפוק את ההישג זו שנה שנייה ברציפות, זאת לאחר השקעה ממושכת בשיפור השירותים המקוונים, זאת במטרה לסייע לתושבים ולמנוע בזבוז זמן יקר של עמידה בתורים מיותרים.

ראש העיר, משה ליאון: "הזוכים האמתיים הם התושבים הנהנים משירותים מתקדמים ואיכותיים, רווחת התושבים תעמוד תמיד מבחינתי במקום הראשון. אני גאה לעמוד בראש עירייה דיגיטלית ומובילה בשירות הניצבת בחזית החדשנות הטכנולוגית, במיוחד כאשר זה נוגע לתחום השירות לתושב וגם בניהול השוטף של העיר."

בקרוב תושק גם אפליקציית המוקד העירוני עיריית ירושלים 106+. האפליקציה תהיה פשוטה להפעלה, תכלול 10 קטגוריות שונות ותאפשר לכל תושב, בהקשות בודדות בלבד, לדווח למוקד על תקלות ואירועים המחייבים את טיפול העירייה כשהדיווחים מועברים ישירות למחלקות הרלוונטיות.

לאתר המדרג------> http://digilocally.deloitte.co.il/Place/3000