דלג לתוכן העמוד

צמצום שירותי קבלת קהל במשרדי העירייה

לאור התפשטות הקורונה, עיריית ירושלים מזמינה את תושביה לקבל שירות דיגיטלי מהיר ויעיל באתר העירוני

בעקבות התפשטות זן האומיקרון, הנחה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, על מתווה חדש בקבלת קהל בעירייה, והורה על מתן עדיפות למענה ושירותים לתושבי העיר באופן מקוון בערוצי הדיגיטל השונים. בין היתר, במענה טלפוני עם אפשרות לשיחה חוזרת ובתיבת אל תור.

קבלת הקהל בעירייה תינתן לבעלי תור שהוזמן מבעוד מועד באתר העירוני.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בריאות תושבי העיר היא מעל הכל! ההחלטה לתגבר את השירות המקוון, למעט בקביעת תור מראש, נועדה לשמירה על בריאותנו. עיריית ירושלים ממשיכה לעמוד לצד תושבי העיר בכל דרך אפשרית. בואו נשמור על הנחיות משרד הבריאות, ניבדק ונתחסן, נקפיד על היגיינה סביבתית ואישית. כולנו מתגייסים לבריאותנו"

ניתן לקבל שירות במגוון נושאים באופן מקוון לרבות: תשלומים שונים, ארנונה, חנייה, תכנון ובניה, חינוך ועוד, זאת ללא צורך לצאת מהבית.

הטפסים המקוונים עוברים ישירות לטיפול המחלקות הרלוונטיות והטיפול בהם, עד למתן מענה לתושב, מתבצע ללא צורך בהגעה למשרדי העירייה.

לתמיכה בטפסים המקוונים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-6295488.

תשלומים ניתן לבצע באתר העירוני או במערכת הטלפונית: 02-6296000.

לבירורים טלפוניים במוקד הגבייה, ניתן לפנות למספר: 02-6296333.

אלו הם השירותים שניתן לצרוך באופן דיגיטלי

לתשלומים שונים - לחצו כאן

לארנונה - לחצו כאן

לחנייה - לחצו כאן

לתכנון ובנייה - לחצו כאן

לחינוך - לחצו כאן

לפניות הציבור - לחצו כאן

למען בריאותכם אנו ממליצים לצמצם הגעה פרונטלית למשרדי העירייה, במקרים דחופים ניתן להגיע בזמן קבלת קהל בזימון תור מראש ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, על פי התו הירוק - להנחיות לחץ כאן .

לזימון תור מראש - לחצו כאן ניתן לפנות גם באמצעות מוקד זימון התורים *3552 

לזמני קבלת קהל ביחידות העירייה - לחצו כאן

שירותים דיגיטלים בעירייה