דלג לתוכן העמוד

בדיגיטל ובמפגשים פרונטליים: עיריית ירושלים תשוב לקבל קהל

ממשיכים בתהליך החזרה לשגרה: ב-1.6 (יום שלישי) תשוב עיריית ירושלים לקבל קהל באופן פרונטלי בכיכר ספרא, בזימון תור מראש, במקביל לשירות הפרונטלי תזמין העירייה את התושבים להמשיך לצרוך שירותים באמצעות השירות הדיגיטלי המוצע באתר העירוני

 

לזימון תור מראש - לחצו כאן ניתן לפנות גם באמצעות מוקד זימון התורים *3552 

לזמני קבלת קהל ביחידות העירייה - לחצו כאן

ניתן לקבל שירות במגוון נושאים באופן מקוון לרבות: תשלומים שונים, ארנונה, חנייה, תכנון ובניה, חינוך ועוד, זאת ללא צורך לצאת מהבית.

הטפסים המקוונים עוברים ישירות לטיפול המחלקות הרלוונטיות והטיפול בהם, עד למתן מענה לתושב, מתבצע ללא צורך בהגעה למשרדי העירייה.

לתמיכה בטפסים המקוונים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-6295488.

תשלומים ניתן לבצע באתר העירוני או במערכת הטלפונית: 02-6296000.

לבירורים טלפוניים במוקד הגבייה, ניתן לפנות למספר: 02-6296333.

אלו הם השירותים שניתן לצרוך באופן דיגיטלי

לתשלומים שונים - לחצו כאן

לארנונה - לחצו כאן

לחנייה - לחצו כאן

לתכנון ובנייה - לחצו כאן

לחינוך - לחצו כאן

לפניות הציבור - לחצו כאן

ראש העיר, משה ליאון: "אנחנו חוזרים לקבלת קהל, כחלק מתהליך החזרה לשגרה שמורגש בכל רחבי העיר. במקביל, חיזקנו ושדרגנו את מערך השירות המקוון, בשילוב אמצעים דיגיטליים מתקדמים. נמשיך להוביל שירות איכותי ומתקדם למען רווחת תושבי העיר".

26/05/2021