דלג לתוכן העמוד

צמצום שירותי קבל קהל

לאור התפשטות תחלואת הקורונה עיריית ירושלים מזמינה התושבים לצרוך שירותים באמצעות השירות הדיגיטלי המוצע באתר העירוני.

 

ניתן לקבל שירות במגוון נושאים באופן מקוון לרבות: תשלומים שונים, ארנונה, חנייה, תכנון ובניה, חינוך ועוד, זאת ללא צורך לצאת מהבית.

הטפסים המקוונים עוברים ישירות לטיפול המחלקות הרלוונטיות והטיפול בהם, עד למתן מענה לתושב, מתבצע ללא צורך בהגעה למשרדי העירייה.

לתמיכה בטפסים המקוונים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 02-6295488.

תשלומים ניתן לבצע באתר העירוני או במערכת הטלפונית: 02-6296000.

לבירורים טלפוניים במוקד הגבייה, ניתן לפנות למספר: 02-6296333.

אלו הם השירותים שניתן לצרוך באופן דיגיטלי

לתשלומים שונים - לחצו כאן

לארנונה - לחצו כאן

לחנייה - לחצו כאן

לתכנון ובנייה - לחצו כאן

לחינוך - לחצו כאן

לפניות הציבור - לחצו כאן

 למען בריאותכם אנו  ממליצים לצמצם הגעה פרונטלית למשרדי העירייה, במקרים דחופים ניתן להגיע בזמן קבלת קהל בזימון תור מראש ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, על פי התו הירוק - להנחיות לחץ כאן .

לזימון תור מראש - לחצו כאן ניתן לפנות גם באמצעות מוקד זימון התורים *3552 

לזמני קבלת קהל ביחידות העירייה - לחצו כאן

16/08/2021