דלג לתוכן העמוד

האפליקציה החדשה של 106

פנייה למוקד העירוני בלחיצת כפתור


עיריית ירושלים, באמצעות מוקד 106, השיקה לאחרונה אפליקציית שירות חדשנית לתושב, זאת כחלק מפיתוח השירות באמצעים הדיגיטליים. האפליקציה החדשה מאפשרת לשלוח פניות למוקד בהליך קצר במיוחד ותוך מספר שניות בלבד.

בנוסף מזהה האפליקציה את מיקום הפונים ומציעה להם להגיש פניות בלחיצת כפתור בעשרה נושאים נפוצים ובהם - פח מלא, פנס כבוי, ניקיון גינה ציבורית, ניכוש עשבים שוטים, כלב משוטט, טאטוא, פינוי פגר, תמרור שנפל, פינוי גזם ובור בכביש וכן פניות כתובות בכל נושא שהם רוצים.

כאמור המוקד העירוני 106 טיפל בשנה החולפת בכ-350,000 פניות מתוכן כ-30,000 בחודש וכ-1500 ביום. במוקד ישנם 40 נציגים העובדים במשמרות כאשר רובם הגדול סטודנטים. חודשי הקיץ הם המובילים במספר הפניות כאשר השיא נרשם בחודש יולי – עם כ- 40,000.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: " אחד הנושאים החשובים לי כראש עיר הוא השירות לתושב. בשנה וחצי האחרונות השקענו משאבים רבים בשיפור איכות השירות והאפליקציה מצטרפת לשלל צעדים. אני קורא לכל תושבי ירושלים, דווחו לנו על כל מפגע, אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם".