דלג לתוכן העמוד

הזדמנויות עסקיות בזמן קורונה

להצליח למרות הקורונה - המיזם של עיריית ירושלים שעוזר לעסקים למצוא הזדמנויות


למצוא הזדמנויות עסקיות בזמן קורונה? מסתבר שזה אפשרי. עיריית ירושלים, משרד הכלכלה ומטה ישראל דיגיטלית השיקו לאחרונה את "הזירה העסקית", מיזם שמאפשר לעסקים קטנים בבירה למצוא הזדמנויות עסקיות, תוך חיבור לצרכים של החברות הגדולות בעיר ולגופים ציבוריים.

המיזם כולל פלטפורמה דיגיטלית ראשונה מסוגה שפותחה במיוחד עבורו, ומטרתו היא לחזק את הכלכלה המקומית בירושלים תוך עידוד רכישה וצריכה של מוסדות וחברות בעיר מעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות הנגשת הזדמנויות עסקיות ויצירת חיבורים בין ספקים לחברות.
במיזם רשומים היום יותר מ- 1200 עסקים מתחומים שונים אשר מקבלים בקשות להצעות מחיר ישירות מהקניינים.
המיזם, שהוקם בשבועות האחרונים והשקתו הואצה והוקדמה בשל משבר הקורונה, כבר החל להניב הישגים: מתחילת חודש יוני פרסמו בו חברות גדולות בקשות רבות להצעות מחיר, כשבמקביל עשרות עסקים ירושלמיים (קטנים ובינוניים) כבר הגישו דרכו הצעות מחיר. עד כה בוצעו במסגרתו עסקאות בהיקף של 80,000 שקל. בין החברות שלוקחות בו חלק - מפעל עוף ירושלים, חברת סיוון טכנולוגיות, מוזיאון מגדל דוד, בית חולים אלין, מרכז אקדמי לב, חברת אורקם, חברת רוקר ועוד.

ראש העיר, משה ליאון: "עיריית ירושלים פועלת ומסייעת לקהילת העסקים הירושלמים להתמודד עם משבר הקורונה. המיזם החדשני יחזק את הכלכלה המקומית באמצעות הנגשת הזדמנויות עסקיות ויצירת חיבורים בין ספקים לחברות ויסייע לציבור העצמאים להתפרנס בכבוד".