אודות מוקד 106 – עיריית ירושלים

מוקד 106

מוקד 106 מהווה כתובת מרכזית אחת לפניות תושבי העיר בכל הנוגע לדיווחים על מפגעים, תקלות, או קבלת מידע ומרכז את הטיפול בפניות בנושאי שגרה וחירום.   

המוקד פועל בכל שעות היממה במשך כל ימות השנה (365/24/7).

בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית.

קולט פניות באמצעות טופס מקוון​​

מפרסם מידע חיוני ורלוונטי לתושב באמצעות האפליקציה העירונית ובנוסף מאפשר לתושב ​

המוקד קולט את הפניות, מזין אותן במערכת ה- CRM  ומנתב אותן לגורמים המקצועיים והרלוונטיים בעירייה ומבצע בקרה אחר ביצוע ועמידה במדדי הזמן.

אנו מ​​תחייבים:

  1.  לקבל כל פנייה באדיבות, בבהירות ובמקצועיות, לקלוט את המידע במערכת הממוחשבת ולנתבה לגורמים הרלוונטיים.
  2. להפעיל את מערך השירותים העירוניים הרלוונטיים לפניה במהירות ועל פי מדדי הזמן שמוגדרים באמנת שירות זו.
  3. לעדכן את התושב במדד הזמן הצפוי לסיום הטיפול בפנייתו.
  4. לדווח לתושב ובהתאם לבקשתו על  גמר הטיפול בפנייתו.

​​למדדי שירות לחצו כאן​​


פרטי התקשרות

  • תפקיד:

     

  • טלפון:

    106 או מס' טלפון למתקשרים מחוץ לעיר 02-5314600/1/2/3

  • טלפון נייד:

     

  • פקס:

     

  • דוא"ל איש קשר:

     

  • לינק ראשי

  • תיק תושב

    לא

  • שעות פעילות:

     

  • רחוב:

    ,

  • מס' בית:

     

  • הערות:
חזור