הרשות לאיכות השירות – עיריית ירושלים

המחלקה לאיכות השירות

​המחלקה לאיכות השירות הינה היחידה המקצועית, המובילה והמלווה את יחידות העיריה בהטמעת תפיסת השירות של עירייה ממוקדת לקוח. בתחומיה פועלת לקידום ופיתוח שרשרת של איכות, תוך מעורבות התושבים בנעשה בעיר ובעירייה לרווחתם.

 

המחלקה לאיכות השירות מובילה את אחת המשימות המרכזיות לשיפור השירות לתושב, ועוסקת בפיתוח והטמעת אסטרטגיות לייעול ושיפור השירותים השונים על ידי תהליכי עומק ליצירת תהליכי עבודה עדכניים.

צוות המחלקה לאיכות השירות מהווה יחידה מקצועית המובילה את יחידות העירייה בהטמעת תפיסת שירות ממוקד לקוח, ופועלת לקידום ופיתוח ערכי השירותים העירוניים לרווחת התושבים כולל כרטיס ירושלמי.

ליבת העשייה מתמקדת ביצירת שפה ארגונית אחידה בשירותים הארגוניים, תוך בחינה מתמדת לזיהוי צרכי הלקוח וצפיותיו. והתאמת השירותים לתהליכי התחדשות בחווית שירות ובאיכות השירות, לאחר בחינה, מיפוי ואפיון שירותים מותאמים לתושב.

ליווי בגיבוש תכניות עבודה, ושרטוט תהליכי שינוי רב שנתיים, לאחר איתור צרכים לשיפור השירות ברמת היחידות וברמה הכלל עירונית.  באמצעות הכשרות ייעודיות בתחום השירות ללקוח. הבניית שפה ארגונית משותפת בנושא שירות,  והטמעתה ביחידות השונות בעירייה.

הנחיית מנהלי המחלקות וחיזוק מעורבותם בתהליכי ניהול חוויית לקוח ליצירת אקלים פנים ארגוני מיטבי ותדמית מקצועית מעוררת הערכה. הפקת לקחים, בחינת תהליכים ושימורם בצורה אקטיבית להנעת סטנדרטים היקפיים לספק חוויית לקוח משופרת באופן עקבי ומתמיד. 


פרטי התקשרות

  • תפקיד:

    אדל מן - מנהלת מחלקה בכירה לאיכות השירות

  • טלפון:

    02-6298050

  • טלפון נייד:

     

  • פקס:

     

  • דוא"ל איש קשר:

     

  • לינק ראשי

  • תיק תושב

    לא

  • שעות פעילות:

     

  • רחוב:

    כיכר ספרא,6019

  • מס' בית:

    13

  • הערות:
חזור