מחלקת קשרי לקוחות ופניות הציבור

​מחלקת קשרי לקוחות ופניות הציבור מרכזת באופן מקיף את כל נושא פניות הציבור בעירייה, כחלק מהאסטרטגיה של שיפור השירות  וראיית הלקוח  במרכז.

 

אחד המרכיבים החשובים בתחום השירות לתושב הוא הטיפול בפניות הציבור ואיכות המענה שזוכה לו התושב.

חזון  צוות המחלקה הוא להעמיד את הלקוח במרכז העשייה העירונית ולהעניק לו שירות ברמה גבוהה, עד למתן מענה ראוי ושלם לפונה.

צוות המחלקה פועל לגיבוש והטמעת תפיסת השירות בכל הנוגע לטיפול בפניות הציבור, בחינת כל הפניות המתקבלות, ניתוב ומעקב עד למתן מענה משביע רצון ומקצועי לפונה. וזאת על ידי יצירת תהליך אחיד ומקצועי. אלה ועוד תוך כדי בקרה ומדידת איכות הטיפול בפניות הציבור (כולל סקרי איכות), והפקת דוחות ניהוליים לשיפור מתמיד וייעול תהליכים לטובת התושבים.


פרטי התקשרות

  • תפקיד:

    עופר יונה - מנהל מחלקת קשרי לקוחות ופניות הציבור

  • טלפון:

    02-6296639

  • טלפון נייד:

     

  • פקס:

     

  • דוא"ל איש קשר:

    ynofer@jerusalem.muni.il

  • לינק ראשי

  • תיק תושב

    לא

  • שעות פעילות:

     

  • רחוב:

    ,

  • מס' בית:

     

  • הערות:
חזור