מהיום מזמינים מראש – סוף לתורים בעירייה-עיריית ירושלים

מהיום מזמינים מראש – סוף לתורים בעירייה

מרבית השירותים העירוניים זמינים כאן באתר ובאפליקציה באמצעות טפסים מקוונים - בלי להגיע לעירייה. אם אתם בכל זאת צריכים להגיע - אפשר להזמין תור באתר העירוני או בטלפון 3552*​

ללא תאריך

15/10/2018

31/12/1969 22:00

נגישות :

לפרטים נוספים :

תמונה1

החל מהיום (שני) אפשר להגיע אלינו רק בהזמנת תור מראש- כפי שקורה בקופות החולים, בדואר ובמוסדות רבים. מדובר במהפכת שירות חסרת תקדים, שמיועדת לחסוך לתושבים עמידה בתורים והמתנה ארוכה לקבלת השירות. זאת לצד ייעול השירות לתושב.

בתקופה הקרובה תיכנס לפעולה מערכת לזימון תורים מראש כאן באתר, באפליקציית ירושלמי ובמוקד הטלפוני האחיד לכל השירותים - 3552*. כל תושב יוכל לקבוע פגישה מראש, ולהגיע אליה מבלי לחכות בתור ומבלי לבזבז את זמנו.

לא יהיה ניתן לקבל שירות ללא קביעת תור מראש.

בנוסף, במסגרת המהפכה, משלימה העירייה בימים אלה את הפיכת מרבית שירותיה לדיגיטליים ומהירים, והתושבים יוכלו לקבל את מרבית השירותים העירוניים ישירות מהבית או מהאפליקציה העירונית - מבלי להגיע לעירייה. על שירותים אלה נמנים תשלומים שונים, נושאי חנייה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים.

לצורך הפעלת מערכת זימון התורים, החלה הצבה של בקרי מעבר מהיר בבניין העיר שנועדו להסדיר את קבלת הקהל והמבקרים במשרדי העירייה, ולהפנות אותם אל המקומות הרלוונטיים למטרת הגעתם.

מנכ"ל העירייה, אמנון מרחב, הדגיש כי "מהפכת השירות  תביא להקלה, שיפור וייעול השירות לתושבים ותביא את העירייה לסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם השירות. הזמן של התושבים יקר לנו. עיריית ירושלים נמצאת כאן בשביל ולמען התושבים. אנחנו שואפים כל העת להתייעל, לשפר ולהוביל בשירותים הניתנים לתושבים; ולקצר את הביורוקרטיה והתורים כדי להגדיל את שביעות רצון התושבים".

מהפכת השירות תלווה בקמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות, אשר ידריך את התושבים כיצד יוכלו לקבל את כל השירותים מהבית ומהנייד וכיצד לתאם תור מראש לאגפי העירייה השונים.

כמו כן, בשבועות הקרובים יוצבו דיילים בכניסה לעירייה שיעניקו סיוע וליווי לתושבים וידריכו אותם כיצד לתאם תורים מראש וכיצד ניתן לקבל שירותים מבלי להגיע לעירייה.

לזימון תור לאגפי העירייה- לחצו כאן


חזור