היכן פונים בנושא ארנונה ?

היכן פונים בנושא ארנונה ?
אגף השומה והגבייה בעירייה עומד לשרותך בכל פניה:

פניה טלפונית:

6296000 מענה טלפוני ממוחשב: 24 שעות ביממה (למעט שבתות וחגים)
6296333 מענה טלפוני אנושי: ימים א' עד ה' בין השעות: 15:30 - 08:00 ובימי ג' גם בין השעות:
16:00 – 18:00.

פניה בכתב לפי הכתובת:

אגף השומה והגבייה, עיריית ירושלים, כיכר ספרא 1, ירושלים 94141
ניתן לפנות בפקס לפי נושא הפניה:
שומה - 6296338, מגורים - 6296945, עסקים ומוסדות - 6296895, הנחות - 6296398.

לתשומת לבך, בפניה בכתב לרבות בפקס ניתן לקבל את כל השירותים למעט קבלת תעודה לטאבו / מינהל.

פניה לקבלת קהל:

קבלת קהל: כיכר ספרא בנין 1, בימים א', ב', ד' ו- ה' בשעות 08:00-13:00.
בימי ג’ קבלת קהל בשעות 15:00-18:00 בלבד.

פניה באמצעות הדוא''ל:

לפניות בנושאים כלליים יש לפנות בדוא''ל:
pniyot@jerusalem.muni.il

טופס פניות הציבור בנושא ארנונה

לפניות בנושא - מסמכים וטפסי הנחות בארנונה יש לפנות לדוא''ל:
Discounts@jerusalem.muni.il


  • חשוב לדעת, בכל פניה נא לציין את מספר חשבון הארנונה המופיע בהודעת החיוב.
  • חזור
    חיפוש